אלוף במיל' הכהן: "באיראן חשבו ששערי שמים נפתחו בפניהם"

מהדורת הבוקר 1 Comment on אלוף במיל' הכהן: "באיראן חשבו ששערי שמים נפתחו בפניהם"

"הזהרתי את שר הביטחון לא להצהיר כי 'כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה'": אלוף במיל' גרשון הכהן ב'מהדורת הבוקר': "מאמצים של שנים ארוכות באו לידי ביטוי בלילה הזה. גם התמיכה המשמעותית והפריסה של ארה"ב סייעה לנו וצריך לברך על זה. הדבר החשוב ביותר הוא שאיראן יצאה למהלך גלוי נגדינו, נחשוב על תגובה בהקשר הנכון מתוך מבחר רחב של אפשרויות"

האלוף במיל גרשון הכהן בכנס הרצליה לביטחון צילום: צילומסך; כנס הרצליה לביטחון
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף במיל' גרשון הכהן שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר' והתייחס למתקפה האיראנית על ישראל במשך הלילה, מתקפה שהסתיימה בנס גלוי: "לפני התקיפה היה נכון לאיים בתגובה חריפה, אבל עכשיו אחרי הנס הגדול הזה אפשר לשנות את ההצהרה. לא חייבים להחזיר להם. יש כאן מערכת שיקולים רחבה".

"כדאי לנו להיענות לארה"ב בענייני איראן ולא בענייני מדינה פלסטינית וירושלים. ייתכן שצריך להכיל את האירוע. הדבר החשוב ביותר הוא שאיראן יצאה למהלך גלוי נגדנו, נחשוב על תגובה בהקשר הנכון מתוך מבחר רחב של אפשרויות".

לדבריו: "האיראנים חשבו ששערי שמים נפתחו בפניהם, הם לא הבינו שזה הסיטרא אחרא. אם הם היו חושבים כך הם לא היו עושים את הצעד הזה בלילה. אני מדבר מבחינה אסטרטגית. הם בוחנים כל העת באיזה צד משגיח בורא העולם".

האזינו>



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נס גלוי
    יש לכם את זה ביותר מצחיק הזוי מטורלל ומופרע?